TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Wszystko na temat Tauron Basket Ligi Kobiet

Moderatorzy: ann, rzymi, paulo2907, Kuba, przemoe

Awatar użytkownika
przemoe
Senior
Posty: 3841
Rejestracja: 22 listopada 2007, 20:18
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: przemoe » 14 lutego 2019, 07:27

Kosz-ykarz pisze:no EDO mi potwierdzil ze u nas Hsarris . wiec w sumie sie ciesze . lepsza ona niz Trzeciak czy Melissa . I rzut lepsza i tez podaje
przeciez nie ma byc liderka . Liderki są . Hsarris sie przyda . Cel na pewno jest jeden . MEDAL a czy final . sie okaze


Rozumiem entuzjazm, ale Twoja robić lepiej w polski albo nie robić wcale, bo oczy szczypią...
Pozdrawiam,
Pszemek.
----------------
Obrazek

http://toiowonasportowo.blox.pl

Awatar użytkownika
ann
Administrator
Posty: 7970
Rejestracja: 07 maja 2005, 17:36
Lokalizacja: Tarnów

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: ann » 14 lutego 2019, 13:17

przemoe pisze:
Kosz-ykarz pisze:no EDO mi potwierdzil ze u nas Hsarris . wiec w sumie sie ciesze . lepsza ona niz Trzeciak czy Melissa . I rzut lepsza i tez podaje
przeciez nie ma byc liderka . Liderki są . Hsarris sie przyda . Cel na pewno jest jeden . MEDAL a czy final . sie okaze


Rozumiem entuzjazm, ale Twoja robić lepiej w polski albo nie robić wcale, bo oczy szczypią...

Panie, weź się Pan nie czepiaj ;) tylko powiedz lepiej, cóż za transfer tak ukrywacie 8)
Jeśli ktoś w Krakowie zapyta się za 20 lat: kim była DeForge? Odpowiedź będzie tylko jedna: wielką zawodniczką!


https://www.youtube.com/watch?v=N7ABk7vDous

Awatar użytkownika
przemoe
Senior
Posty: 3841
Rejestracja: 22 listopada 2007, 20:18
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: przemoe » 14 lutego 2019, 13:35

ann pisze:
przemoe pisze:
Kosz-ykarz pisze:no EDO mi potwierdzil ze u nas Hsarris . wiec w sumie sie ciesze . lepsza ona niz Trzeciak czy Melissa . I rzut lepsza i tez podaje
przeciez nie ma byc liderka . Liderki są . Hsarris sie przyda . Cel na pewno jest jeden . MEDAL a czy final . sie okaze


Rozumiem entuzjazm, ale Twoja robić lepiej w polski albo nie robić wcale, bo oczy szczypią...

Panie, weź się Pan nie czepiaj ;) tylko powiedz lepiej, cóż za transfer tak ukrywacie 8)


Mam nadzieję, że nie jest tak tajny, że sam o nim nie wie ;)
Jest teoria, która mówi, że nic nie mówimy, dopóki piłka w grze. Też się niecierpliwię, ale jak sprawdzam w tej grze cyferki, to już mi nawet nie zależy na tym czy innym nazwisku, bo chyba każde będzie dobre.
Pozdrawiam,
Pszemek.
----------------
Obrazek

http://toiowonasportowo.blox.pl

Kosz-ykarz
Młodzik
Posty: 737
Rejestracja: 27 listopada 2014, 17:09

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Kosz-ykarz » 14 lutego 2019, 14:43

przemoe pisze:
Kosz-ykarz pisze:no EDO mi potwierdzil ze u nas Hsarris . wiec w sumie sie ciesze . lepsza ona niz Trzeciak czy Melissa . I rzut lepsza i tez podaje
przeciez nie ma byc liderka . Liderki są . Hsarris sie przyda . Cel na pewno jest jeden . MEDAL a czy final . sie okaze


Rozumiem entuzjazm, ale Twoja robić lepiej w polski albo nie robić wcale, bo oczy szczypią...



oj kurcze musiales xd , entuzjazm sredni , a pisalem z kolei na klawiaturze lapka ktora powol chce odejsc chyba na tamtą strone zycia xd
no nie bylo az tak na maxa Kali pic kali jesc xd
jesli urazilem to sorry ;)

pS no wlasnie. kto ta zawodniczką w GDYNI nową ?


Ja obstawiam : Seekamp , Talbot , Nia Coffey , Jenna O Hea , Lauren Nicholson......no chyba ze jeszcze ktos mi umknal ..tak z pogranicza pozycji Allen :)

Awatar użytkownika
ann
Administrator
Posty: 7970
Rejestracja: 07 maja 2005, 17:36
Lokalizacja: Tarnów

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: ann » 14 lutego 2019, 20:33

Na tt pojawilo sie info od krakowskiego dziennikarza G.Wojtowicza, ze do konca sezonu Wojtek Radzikowski bedzie pierwszym trenerem Wisly.
Jeśli ktoś w Krakowie zapyta się za 20 lat: kim była DeForge? Odpowiedź będzie tylko jedna: wielką zawodniczką!


https://www.youtube.com/watch?v=N7ABk7vDous

Awatar użytkownika
Ałgaja
Administrator
Posty: 4286
Rejestracja: 17 sierpnia 2006, 09:24
Lokalizacja: Kraków

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Ałgaja » 14 lutego 2019, 20:38

ann pisze:Na tt pojawilo sie info od krakowskiego dziennikarza G.Wojtowicza, ze do konca sezonu Wojtek Radzikowski bedzie pierwszym trenerem Wisly.


Biorąc pod uwagę jak dzisiaj prowadził mecz decyzja klubu okropna.
"Powiem Ci, to zapomnisz. Pokażę- zapamiętasz. Zainteresuję cię- wtedy zrozumiesz."

incognito23
Amator
Posty: 118
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 11:01

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: incognito23 » 14 lutego 2019, 22:01

Alex Bunton w CCC Polkowice.
Rebecca Harris w Enerdze Toruń.
Nia Coffey w Arce Gdynia.

flash
Młodzik
Posty: 838
Rejestracja: 26 marca 2009, 12:57

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: flash » 14 lutego 2019, 22:11

incognito23 pisze:Alex Bunton w CCC Polkowice.

Jesli znow łżesz jak świnia to powinienes dostac dozywotniego bana razem z tym farmazoniarzem od Fowles w styczniu (a juz polowa lutego).
bball

incognito23
Amator
Posty: 118
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 11:01

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: incognito23 » 14 lutego 2019, 22:32

flash pisze:
incognito23 pisze:Alex Bunton w CCC Polkowice.

Jesli znow łżesz jak świnia to powinienes dostac dozywotniego bana razem z tym farmazoniarzem od Fowles w styczniu (a juz polowa lutego).


Kultura na tym forum to pierwsza klasa. Pozwól, że nie będę się zniżał do Twojego poziomu.

I proponuje jeszcze raz zapoznać się z tematem danego wątku, i nad wolnością słowa.

Chyba, że na tym forum jedynie można pisać jacy jesteście wspaniali, i Wisła jest najlepsza. Wtedy może będziecie potrafić być kulturalni.

A nikt nie dał Tobie ani innym przyzwolenia do tego aby mnie obrażać. Chcesz mi coś powiedzieć to przyjedź i powiedz mi to prosto w oczy...

Do tego jak już tak bardzo „WAŻNY” jest wasz regulamin:
cyt. „9) Zabrania się wyzywania i obrażania Forumowiczów oraz klubów, które reprezentują pod rygorem dożywotniego zbanowania. Niedopuszczalne jest również obraźliwe przekręcanie nazw klubów, nazwisk zawodniczek itp.„
Ostatnio zmieniony 14 lutego 2019, 22:44 przez incognito23, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Greebo
Weteran kkforum
Posty: 11757
Rejestracja: 27 maja 2005, 20:19
Lokalizacja: Kraków

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Greebo » 14 lutego 2019, 22:43

No i po raz kolejny flash został Wiślakiem :D:D:D
... tysiące przejechanych kilometrów ... setki przegadanych godzin .. dziesiątki odwiedzonych miast, stadionów i hal ... jedna trójkolorowa pasja ...

Kosz-ykarz
Młodzik
Posty: 737
Rejestracja: 27 listopada 2014, 17:09

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Kosz-ykarz » 14 lutego 2019, 22:44

trafilem z NIA COFFEY :))

Awatar użytkownika
Ałgaja
Administrator
Posty: 4286
Rejestracja: 17 sierpnia 2006, 09:24
Lokalizacja: Kraków

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Ałgaja » 14 lutego 2019, 23:01

incognito23 pisze:Chyba, że na tym forum jedynie można pisać jacy jesteście wspaniali, i Wisła jest najlepsza. Wtedy może będziecie potrafić być kulturalni.


No tak samo dużo prawdy jest w tym, że flash jest Wiślakiem, jak w tym, że tutejsi kibice Wisły nie robią nic innego tylko chwalą Wisłę. Tak, kadzenie zawodniczkom, trenerem i działaczom to jest nasz znak firmowy! Szczególnie w obecnym sezonie nic innego nie robimy jak tylko rozpływamy się nad ich wspaniałością.
"Powiem Ci, to zapomnisz. Pokażę- zapamiętasz. Zainteresuję cię- wtedy zrozumiesz."

incognito23
Amator
Posty: 118
Rejestracja: 21 kwietnia 2017, 11:01

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: incognito23 » 14 lutego 2019, 23:40

Ałgaja pisze:
incognito23 pisze:Chyba, że na tym forum jedynie można pisać jacy jesteście wspaniali, i Wisła jest najlepsza. Wtedy może będziecie potrafić być kulturalni.


No tak samo dużo prawdy jest w tym, że flash jest Wiślakiem, jak w tym, że tutejsi kibice Wisły nie robią nic innego tylko chwalą Wisłę. Tak, kadzenie zawodniczkom, trenerem i działaczom to jest nasz znak firmowy! Szczególnie w obecnym sezonie nic innego nie robimy jak tylko rozpływamy się nad ich wspaniałością.


A dlaczego nikt z Was nie odniesie się do obrażania? Temat Tabu?

Awatar użytkownika
Ałgaja
Administrator
Posty: 4286
Rejestracja: 17 sierpnia 2006, 09:24
Lokalizacja: Kraków

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Ałgaja » 15 lutego 2019, 00:05

Rzeczywiście niemiło w stosunku do świń tak zakladać, że hurtowo kłamią. Ciebie flash na razie nie obraził, bo jeśli te 3 transfery okażą się prawdą to nie spotkamy się w tej historii ze słowem „znów”.
"Powiem Ci, to zapomnisz. Pokażę- zapamiętasz. Zainteresuję cię- wtedy zrozumiesz."

Kosz-ykarz
Młodzik
Posty: 737
Rejestracja: 27 listopada 2014, 17:09

Re: TRANSFERY, plotki, informacje sezon 2018/19

Postautor: Kosz-ykarz » 15 lutego 2019, 00:45

jak patrze na posty tego Incognito i kogo tu nie wymienial :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: , nawet i Breanna Stewart rok temu sie u niego pojawila , z zamian za Therese Plaisance , kit tam ze inne pozycje xd , poza tym pol WNBA widZial juz w CCC haha.....
:lol: :lol: :lol:

Harris w Enerdze , i Coffey i w Gdyni pewnie beda bo sie w kuluarach je wymienia , co do Bunton... to jest ta co Gorzow jakos rok-dwa lata temu ale kontuzja czy cos ? ona chyba wysoka pamietam . No wiec nawet jesli by ja wzieli to zdecydowanie zwieksza sile razenia na lige....
No ale chyba chodzilo o inna lige (Eurolige)
No chyba ze chca powalczyc z Kurskiem i ich przejsc ;) (moga przegrac z Praga ale Nadiezdza nie moze wygrac w SCHIO) albo CCC pokona Prage a wtedt Nadiezdza se moze...)


Wróć do „Aktualności Ekstraklasa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości