Małgorzata Babicka od A do Z

Wszystko na temat Tauron Basket Ligi Kobiet

Moderatorzy: ann, rzymi, paulo2907, przemoe, Kuba

Kuba
Oldboy

Małgorzata Babicka od A do Z

Postautor: Kuba » 07 marca 2005, 15:41

Ostatnią zawodniczką, która zasiliła Cukierki Odrę Brzeg przed sezonem była Małgorzata Babicka (20 lat, 185 cm). Przyszła ona do brzeskiego zespołu z pierwszoligowej drużyny z Jeleniej Góry. Jest to jej debiutancki sezon Małgosi w ekstraklasie i jak sama przyznaje: "jest ona o wiele mocniejsza niż I liga".

A – arbitrzy

Sędziowanie w lidze jest zróżnicowane. Na pewno lepiej gra się na własnym boisku, gdyż sędziowie są raczej przychylnie nastawieni do gospodarzy.

B – Brzeg

Brzeg to małe miasto, ja preferuję większe. Dużo o Brzegu nie wiem, więcej przebywam we Wrocławiu, gdzie studiuję.

C – cukierki

Niestety, lubię słodycze i zajadam się nimi (śmiech).

D – dom

Oczywiście, tęsknię za rodziną, niestety mam bardzo rzadko okazję jeździć do domu, ale na szczęście rodzina przyjeżdża do mnie i kibicuje na meczach.

E – elegancja

Nie preferuję stylu sportowego czy eleganckiego. Po prostu ubieram się tak, żeby było mi wygodnie.

F – fair play

Staram się grać fair. Jeszcze nigdy nie dostałam przewinienia technicznego. Próbuję trzymać nerwy na wodzy.

G – gotowanie

Gotuję sama, ponieważ wolę kuchnię domową niż restauracje czy bary. Nie mam jednej ulubionej potrawy, lubię różne dania.

H – hobby

Przede wszystkim sport – koszykówka. Poza tym czytanie książek, kino, dobra zabawa.

I – idol

Nie mam idola, ale podziwiam Michaela Jordana za to, że dużo osiągnął w koszykówce.

J – Jelenia Góra

Mam dobre wspomnienia z Jeleniej Góry. Miałam bardzo fajny zespół, dobrych trenerów, ale chciałam spróbować swoich sił w wyższej lidze.

K – kibice
W Brzegu mamy o wiele lepszych kibiców niż w Jeleniej Górze. Bardzo nam pomagają na meczach i mam nadzieję, że będą z nami na wszystkich spotkaniach w play-offach.

L – liga