ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Hamplik
Młodzik
Posty: 640
Rejestracja: 01 listopada 2005, 19:39
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Hamplik » 08 grudnia 2009, 19:26

Nie zdradzę, żadnej tajemnicy, że nasza ekipa tez się wybiera. Może uda się zaskoczyć ilościowo :wink: Zapraszamy oczywiście do nas pokibicować :D
NIE DLA PSA KIEŁBASA
NIE DLA MUKSu EKSTRAKLASA!!!

yanek
Żak
Posty: 209
Rejestracja: 24 lutego 2009, 10:20
Lokalizacja: Toruń

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: yanek » 08 grudnia 2009, 22:35

U mnie się zapowiada ciężka sobota, a mecz jest o 17:00 więc ciężko będzie mi zagościć na hali Chemika w Bdg sobotnim popołudniem/wieczorkiem. Jednak, jeśli bym się pojawił to spokojnie dam wam o tym znać i będzie jedno gardełko do dopingu więcej 8)
:)

Didi23
Nowy na forum
Posty: 33
Rejestracja: 22 grudnia 2009, 19:50

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Didi23 » 22 grudnia 2009, 19:55

Pozwole sobie przytoczyc post z forum Torunia napisanego przez Sekaido:


Mialem o tym wlasnie napisac ,ale postanowilem poczekac bo znow zostalbym zaatakowany przez forumowiczow, ze pisze tylko o Gali. Ale tego co sie stalo nie da sie nie poruszyc, ten czlowiek jestniezrownowazony psychicznie mowie o Omanicu oczywiscie i powiem szczezre ,ze po tym co wczoraj widzialem jego nazwisko przechodzi mi przez gardlo jak najgorsze mozliwe slowo. A pomyslec ,ze bylem na meczu zupelnie przypadkowo wracajac z pracy. Wasz wspanialy pan Edo na ktorego nie moge juz patrzec , popelnil powazny blad, UDERZYL Gale w nieodpowiednim miejscu , bo to juz nie byl trening gdzie nikt nie widzial zbytnio i polowa stwierdzila ,ze to sciema. Zrobil to na sali! W sposob karygodny i z taka obojetnoscia i pogarda do jej osoby. Nie wiem o co mu chodzilo , bo siedzialem za lawka ,ale wyzej, zaobserwowalem ,ze schodzila i mial do niej o cos pretensje i zlapal ja za reke blizej nadgarstka a Ewelina te reke mu zabrala po czym uderzyl ja w reke, nie lekko. MOCNO. Nie bede pisal ,ze takie zachowanie nie moze miec miejsca , bo to zbedne ten czlowiek nie powinien miec juz dluzej tutaj miejsca, ale wiemy jaki bedzie final. Moim zdaniem zeby nie robic szumow Gala odejdzie jak bedzie okienko transferowe. Tylko zadajcie sobie pytanie ktora z naszych dziewczyn bedzie kolejna? To sa kobiety! Tu powinien byc szacunek to sa zawodniczki wykonujace swoja prace i nawet jesli popelnia blad to przeciez nie zawali sie swiat, niepotrzebnie to pisze w ogole , bo nawet gdyby ktoras z nich splunela mu w twarz on nie powinien i w ogole nie ma prawa ich bic, popychac czy wyzywac.
Wracajac do wczesniejszych spekulacji waszych, ja z zaufanych zrodel wiem ,ze klub ma zaleglosci, tylko bylem pewien ,ze Wy o tym wiecie, Nie sa to 1 czy 2 miesieczne zaleglosci ;-) Takze, nie jest dobrze, zle sie dzieje BARDZO ZLE!

matrix
Senior
Posty: 4178
Rejestracja: 30 kwietnia 2008, 14:21
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: matrix » 23 grudnia 2009, 19:23

Didi23 pisze:Pozwole sobie przytoczyc post z forum Torunia napisanego przez Sekaido:


Mialem o tym wlasnie napisac ,ale postanowilem poczekac bo znow zostalbym zaatakowany przez forumowiczow, ze pisze tylko o Gali. Ale tego co sie stalo nie da sie nie poruszyc, ten czlowiek jestniezrownowazony psychicznie mowie o Omanicu oczywiscie i powiem szczezre ,ze po tym co wczoraj widzialem jego nazwisko przechodzi mi przez gardlo jak najgorsze mozliwe slowo. A pomyslec ,ze bylem na meczu zupelnie przypadkowo wracajac z pracy. Wasz wspanialy pan Edo na ktorego nie moge juz patrzec , popelnil powazny blad, UDERZYL Gale w nieodpowiednim miejscu , bo to juz nie byl trening gdzie nikt nie widzial zbytnio i polowa stwierdzila ,ze to sciema. Zrobil to na sali! W sposob karygodny i z taka obojetnoscia i pogarda do jej osoby. Nie wiem o co mu chodzilo , bo siedzialem za lawka ,ale wyzej, zaobserwowalem ,ze schodzila i mial do niej o cos pretensje i zlapal ja za reke blizej nadgarstka a Ewelina te reke mu zabrala po czym uderzyl ja w reke, nie lekko. MOCNO. Nie bede pisal ,ze takie zachowanie nie moze miec miejsca , bo to zbedne ten czlowiek nie powinien miec juz dluzej tutaj miejsca, ale wiemy jaki bedzie final. Moim zdaniem zeby nie robic szumow Gala odejdzie jak bedzie okienko transferowe. Tylko zadajcie sobie pytanie ktora z naszych dziewczyn bedzie kolejna? To sa kobiety! Tu powinien byc szacunek to sa zawodniczki wykonujace swoja prace i nawet jesli popelnia blad to przeciez nie zawali sie swiat, niepotrzebnie to pisze w ogole , bo nawet gdyby ktoras z nich splunela mu w twarz on nie powinien i w ogole nie ma prawa ich bic, popychac czy wyzywac.
Wracajac do wczesniejszych spekulacji waszych, ja z zaufanych zrodel wiem ,ze klub ma zaleglosci, tylko bylem pewien ,ze Wy o tym wiecie, Nie sa to 1 czy 2 miesieczne zaleglosci ;-) Takze, nie jest dobrze, zle sie dzieje BARDZO ZLE!

może wyślesz jeszcze post kto jest już chętny na Ewelinkę.... :evil: niezłego agenta sobie Ewelina znalazła nie ma co.... :shock:
Na zawsze w sercu-Katarzynki!!!(1992-do końca mego życia)

http://marlow.blox.pl/html

koszykarz

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: koszykarz » 03 stycznia 2010, 23:28

Lewa kasa małżeństwa toruńskich sportowców

2010-01-02, ostatnia aktualizacja 2010-01-01 20:07

Koszykarka toruńskiej Energii Patrycja B. i jej mąż - były żużlowiec Apatora - Tomasz B. staną przed sądem za wyłudzenie ponad 435 tys. zł kredytu. Ten drugi odpowie jeszcze za to, że chciał oszukać bank na kolejne 0,5 mln zł.

Prokuratura dowodzi, że małżonkowie B. oszukali bank Santander latem 2008 r., gdy starali się o kredyt hipoteczny. Według ustaleń śledczych, do kompletu niezbędnych dokumentów dołączyli podrobione zaświadczenia o zatrudnieniu w toruńskich firmach. Bank tego nie wychwycił i na tej podstawie przyznał im 435 tys. zł. Sportowcy umówili się z nim, że pieniądze dostaną w sześciu transzach. Pięć - na łączną kwotę 413 tys. zł - im wypłacono. Gdy okazało się, że część gotówki wykorzystali niezgodnie z umową, ostatnia pula została wstrzymana. Oskarżyciele ustalili ponadto, że B. nie spłacali systematycznie rat kredytu, bank nie zdecydował się jednak na razie na zerwanie umowy - zgodził się natomiast, aby Patrycję B. zastąpiła w niej inna osoba.

Sprawa wyszła na jaw latem ub.r., gdy śledczy sprawdzali finanse Tomasza B. po tym, jak przyłapali go na próbie wyłudzenia - tym razem w Polbanku - 0,5 mln zł. Dwukrotny młodzieżowy indywidualny mistrz Polski w jeździe na żużlu postanowił wtedy otworzyć swój biznes. Założył firmę Orion i przygotowywał się do otwarcia knajpy przy pl. Teatralnym. Część inwestycji zamierzał prawdopodobnie skredytować, bo w połowie czerwca ub.r. złożył w Polbanku wniosek o 250 tys. zł pożyczki. Prokuratura dowodzi, że znowu poparł go fałszywym zaświadczeniem o zarobkach, rzekomo wypłacanych mu przez firmę teściowej. Tym razem bank to jednak zauważył i odmówił przyznania kredytu. Pomimo to, w lipcu wpłynął do niego kolejny wniosek o taką samą sumę, podpisany przez Joannę B. - siostrę Tomasza B. Również do niego dołączone było fałszywe zaświadczenie o zatrudnieniu, w firmie Orion. Jak ustalili oskarżyciele, ponownie było to dzieło żużlowca.

I w tym przypadku bank nie wypłacił pieniędzy, a Joanna i Tomasz B. zostali zatrzymani przez policję i usłyszeli zarzuty. 34-letniego sportowca uchroniła przed aresztowaniem kaucja w wysokości 15 tys. zł, na poczet ewentualnej kary zajęto też jego samochody i iphone. Rozpoczęte śledztwo ujawniło natomiast kolejne oszustwa Tomasza B. Śledczy ustalili, że as czarnego toru, po odmowie Polbanku, pod koniec czerwca ub.r. ubiegał się o 53 tys. zł pożyczki w Eurobanku i 59 tys. zł w Meritum Banku - w obu posłużyć się miał podrobionymi zaświadczeniami o zarobkach. Pierwszy bank to zauważył, drugi - nie i wypłacił pieniądze.

Tomaszowi B., który przyznał się do winy, grozi do 10 lat więzienia. Taka sama kara może spotkać jego małżonkę i siostrę, która razem z nimi zasiądzie na ławie oskarżonych.

Będzie to już druga sprawa karna wychowanka Apatora. Ciągle jeszcze toczy się jego proces za groźby, jakimi - zdaniem prokuratury - próbował zmusić do zwrotu długu kontrahenta, któremu sprzedał w 2006 r. za 25 tys. zł myjnię samochodową przy ul. Grudziądzkiej. Mężczyzna po wpłacie zadatku wstrzymał pozostałą należność ,domagając się od Tomasza B. usunięcia wad sprzętu. Ten miał mu odpowiedzieć, że "usterki go nie interesują" i jeśli nie dostanie należnej mu gotówki, to "zerżnie i zarżnie żonę" kupca, jego samego "wywiezie do lasu", a myjnię spali.

Źródło: Gazeta Wyborcza Toruń

WRESZCIE BAJERSKA OUT :-) :-) :-) -mam nadzieję... Przcież klub nie będzie trzymał kogoś komu grozi więzienie...
Czekałem na ten moment kilka ładnych lat. Warto było. :D

rodgers-kibic z torunia
Kadet
Posty: 1148
Rejestracja: 10 lutego 2008, 11:00
Lokalizacja: Toruń

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: rodgers-kibic z torunia » 04 stycznia 2010, 08:29

nie ma kary, nie ma winy...a w sądzie to będzie się toczylo latami, gdy wyrok zapadnie to Patrycja zdąży zakończyć kariere 8)

SPBSPB
Nowy na forum
Posty: 84
Rejestracja: 07 października 2009, 10:25

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: SPBSPB » 07 stycznia 2010, 17:26


Awatar użytkownika
Hamplik
Młodzik
Posty: 640
Rejestracja: 01 listopada 2005, 19:39
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Hamplik » 27 stycznia 2010, 19:25

Pragnę poinformować, że nasz meczyk już za niewiele ponad dwa tygodnie i fani z Poznania nie mogą się już doczekać :wink:
NIE DLA PSA KIEŁBASA
NIE DLA MUKSu EKSTRAKLASA!!!

hermes46
Kadet
Posty: 1564
Rejestracja: 21 maja 2008, 21:18
Lokalizacja: Tuskolandia

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: hermes46 » 27 stycznia 2010, 20:02

oj my tez nie mozemy sie doczekac. Browar sie chłodzi! :D :lol:
Hamplik dajcie cynk PW!
kwassek pisze:...Chyba że naprawde jesteście tak krótkowzroczni jeżdżac na te wyjazdy gdzie biją Wam brawo (jak dla mnie to troche wiocha cieszyć się że biją mi brawo bo gdzieś przyjechałem... no ale chuj nie moja sprawa jakie kto w życiu ma kibicowskie priorytety)

Awatar użytkownika
Hamplik
Młodzik
Posty: 640
Rejestracja: 01 listopada 2005, 19:39
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Hamplik » 28 stycznia 2010, 09:42

Jak bedą jakieś konkrety to poinformuje :wink: No teraz browar to nie sztuka schłodzić :lol:
NIE DLA PSA KIEŁBASA
NIE DLA MUKSu EKSTRAKLASA!!!

Awatar użytkownika
Hamplik
Młodzik
Posty: 640
Rejestracja: 01 listopada 2005, 19:39
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Hamplik » 02 maja 2010, 10:12

W imieniu swoim jak i wszystkich kibiców AZS Poznań GRATULUJEMY trzeciego miejsca!!! 8)
NIE DLA PSA KIEŁBASA
NIE DLA MUKSu EKSTRAKLASA!!!

hermes46
Kadet
Posty: 1564
Rejestracja: 21 maja 2008, 21:18
Lokalizacja: Tuskolandia

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: hermes46 » 02 maja 2010, 19:05

Hm w sumie my jeszcze sezonu nie skonczylismy :lol: popijawy nie było! :mrgreen: pozdrawiamy kibiców AZS-u Poznań!!!
kwassek pisze:...Chyba że naprawde jesteście tak krótkowzroczni jeżdżac na te wyjazdy gdzie biją Wam brawo (jak dla mnie to troche wiocha cieszyć się że biją mi brawo bo gdzieś przyjechałem... no ale chuj nie moja sprawa jakie kto w życiu ma kibicowskie priorytety)

Awatar użytkownika
Hamplik
Młodzik
Posty: 640
Rejestracja: 01 listopada 2005, 19:39
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: Hamplik » 08 maja 2010, 20:15

Jeżeli patrzymy jeszcze na to jedno kryterium to nasz sezon trwa cały rok 8)
NIE DLA PSA KIEŁBASA
NIE DLA MUKSu EKSTRAKLASA!!!

hermes46
Kadet
Posty: 1564
Rejestracja: 21 maja 2008, 21:18
Lokalizacja: Tuskolandia

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: hermes46 » 11 czerwca 2010, 08:39

no my w końcu w skromnym dwu osobowym składzie zakończyliśmy sezon. Najpierw troszke popiliśmy na meczu historii toruńskiego basketu, potem sami pod koszem (ogólna zenada! :lol: ) i znów skromne piwko!
No teraz moge Wam wszystkim żyzczyć udanych wakacji a pracującym upragnionego urlopu!!!
kwassek pisze:...Chyba że naprawde jesteście tak krótkowzroczni jeżdżac na te wyjazdy gdzie biją Wam brawo (jak dla mnie to troche wiocha cieszyć się że biją mi brawo bo gdzieś przyjechałem... no ale chuj nie moja sprawa jakie kto w życiu ma kibicowskie priorytety)

matrix
Senior
Posty: 4178
Rejestracja: 30 kwietnia 2008, 14:21
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: ENERGA-KATARZYNKI Toruń

Postautor: matrix » 17 października 2010, 11:32

Lista TOP 10 punktów dla Torunia w Ekstraklasie
1.I.Jasnowska-2915(1993-95,1996-98,2000-01,2008-2010)
2.J.Chełczyńska-2442(1992-99,2000-01,2002-03,2007-09)
3.J.Sowińska-Broczek-2136(1992-2001,2002-03,2006-07)
4.S.Fomina-1597(1994-97)
5.E.Tłumak(Lamparska)-1394(1997-2001,2007-)
6.E.Łomako-1265(1995-1998)
7.I.Siołkowska-Płonka-860(1992-95)
8.M.Krawiec-800(2008-
9.D.Piątkowska-741(2000-01,2002-03)
10.A.Gajda(Nowacka)-717(2000-2001,2009-
Na zawsze w sercu-Katarzynki!!!(1992-do końca mego życia)

http://marlow.blox.pl/html


Wróć do „Energa Katarzynki Toruń”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość