Sprawy organizacyjne

podforum organizacyjno - porządkowe
Awatar użytkownika
Marco
Junior
Posty: 2575
Rejestracja: 22 października 2004, 17:01
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontaktowanie:

Sprawy organizacyjne

Postautor: Marco » 03 września 2010, 17:51

A co droga władza z działem KIBICE? Lisu będzie aktywny bo coś mi się zdaje, że będzie sporo pracy w tym sezonie :) Może kogoś dodamy?
Obrazek
Obrazek
WislaLive.pl

Awatar użytkownika
simon
Oldboy
Posty: 5437
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 07:05
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: simon » 03 września 2010, 19:13

dobry pomysł - Lisu aktualnie ma pierwszy wolny "łikend" od... zmian własnościowych w "ŁKS Nowa Generacja", także z przyczyn obiektywnych nie można liczyć na czas w jego przypadku... przynajmniej do awansu do ekstraklasy.

No to w takim razie pytanie konkretne do konkretnych osób - kogo ogarniętego proponujecie?


Ps.Rzymi się zgodził na aktualności

Awatar użytkownika
simon
Oldboy
Posty: 5437
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 07:05
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: simon » 03 września 2010, 19:40

Witamy nowego moderatora rzymi w nowym, widocznym dla niego dziale - tu piszemy wszystko i o wszystkim co nam "leży na wątrobie" w związku z forum


powodzenia w trudnym zadaniu

Awatar użytkownika
Marco
Junior
Posty: 2575
Rejestracja: 22 października 2004, 17:01
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Marco » 03 września 2010, 19:53

Do dziełu Kibice może kogoś z Pruszkowa? Działają dobrze jak na ich możliwości, wiedzą o co w tej zabawie chodzi.

Spięcia na linii ja-ktoś tam z Pruszkowa nie powinny rzutować na pracę moderatorską.

Nie widzę z innych klubów jak na razie osoby by zaproponować. Gorzów działa na trybunach ale myślę, że przedstawiciela do władzy ciężko u nich wybrać. Endrju gra u nich pierwsze skrzypce ale czasami go emocje ponoszą :)
Obrazek
Obrazek
WislaLive.pl

Awatar użytkownika
simon
Oldboy
Posty: 5437
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 07:05
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: simon » 03 września 2010, 20:00

Marco - ja nie jestem za bardzo na bieżąco w tej chwili w tej kwestii, zdaję się na Ciebie i oczywiście zdanie innych moderatorów - jeśli ktokolwiek je ma i chciałby przedstawić ma się rozumieć - także proszę o konkretne propozycje i dyskusję (ewentualną) nad nimi

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 04 września 2010, 18:01

simon pisze:Witamy nowego moderatora rzymi w nowym, widocznym dla niego dziale - tu piszemy wszystko i o wszystkim co nam "leży na wątrobie" w związku z forum


powodzenia w trudnym zadaniu



Dziękuję za zaufanie. Mam nadzieję, że moja osoba w gronie Moderatorów nikogo zbytnio nie razi bo wiem, że sam 'nie byłem święty'. Jednakże postaram się pełnić tę rolę najlepiej jak tylko będę mógł. Tak jak pisałem w PW do simona - proszę o jakieś instrukcje/wskazówki (jeśli ktoś takowe chciałby mi przekazać).

Co do działu KIBICE - zgadzam się z Marco co do Pruszkowa. Może Łukasz_UFB bądź rafi (którego miałem okazję osobiście poznać i tak jak Marco wspomniał - wie, o co chodzi w tej zabawie). Pytanie tylko, który jest bardziej aktywny w kwestii zaglądania na forum. Taka moja propozycja.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Marco
Junior
Posty: 2575
Rejestracja: 22 października 2004, 17:01
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Marco » 05 września 2010, 18:59

To rzymi podbij do nich na priv czy chcą.

Jakby się coś pytali to ja nie mam nic przeciwko :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
WislaLive.pl

Awatar użytkownika
betti
Senior
Posty: 3625
Rejestracja: 02 lutego 2005, 17:01
Lokalizacja: Świnoujście

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: betti » 09 września 2010, 16:14

Czy moderator aktualności mógłby przykleić z powrotem temat "TRANSFERY, plotki, informacje - sezon 2010/11"?
Sezon jeszcze się nie zaczął, więc chyba mógłby być jeszcze przyklejony...
Debiutantka Roku!!!

"Rozpędź się a ściana sama Cię znajdzie" - Tomasz M.

Ave Becky!!!

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 19 grudnia 2010, 00:10

Czy w tym sezonie uruchamiamy kolejną edycję Miss Basket? osobiście podtrzymuję swoją zeszłosezonową deklarację i rezygnacji z współprowadzenia zabawy, ale przecież nic nie stoi na przeszkodzie, by ktoś przejął to za mnie ;)

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 23 grudnia 2010, 22:40

jestem za i jesli nikt sam nie zglosi sie na miejsce Kuby to w ostatecznosci nawet ja moge przejac jego obowiazki.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
simon
Oldboy
Posty: 5437
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 07:05
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: simon » 23 grudnia 2010, 23:26

nie widzę mankamentu - a zatem decyzja i zgłoszenia ew. prowadzących do końca roku - a może Kuba jeszce się przyłączy, choćby w roli 2-go trenera? dzięki rzymi za męską decyzję i poświęcenie - razumiem, że punktem wyjściowym do zabawy są zasady z ubiegłego roku + ew. zmiany które sam już zaproponujesz.

skład "prezydium" tego podforum zmienię na koniec roku po ostatecznym ukonstytuowaniu się szacownego grona... czekam na chętnych

Awatar użytkownika
simon
Oldboy
Posty: 5437
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 07:05
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: simon » 28 grudnia 2010, 12:26

no dobra - to proszę o ostateczne decyzje,

czy Kuba NA PEWNO nie zgodzi się poprowadzić kolejnej edycji?
czy jeśli nie jako "główny" to czy będzie wspomagał "ojca prowadzącego"
czy jeśli (patrz pytanie 1 na "nie") to rzymi podejmuje się w całości ogarnąć i poprowadzić zabawę?
czy są chętni do pomocy w tym trudnym przedsięwzięiu?

bardzo proszę o szybkie sprecyzowanie odpowiedzi i zabranie się do roboty, jeszcze tym roku rozpoczynając choćby akcję promocyjną wyborów wraz z określeniem konkretnych dat.

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 28 grudnia 2010, 14:26

Kuba na pewno nie podejmie się organizacji Miss Basket. Formuła konkursu jest zgoła odmienna od tej, do jakiej (nie licząc zeszłej edycji) wszyscy się przyzwyczailiśmy i jaka, moim zdaniem, była znakomita. To co działo się w ostatnim konkursie przerosło moje pojęcie i nie chcę już w tym uczestniczyć.

odnośnie wspomagania - służę dobrym słowem, czy ewentualną radą z racji doświadczenia. chciałbym jednak nie być wiodącym głosem w dyskusjach czy sporach.

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 28 grudnia 2010, 22:21

podejme sie wszystkiego ale prosze tylko wyjasnienie roznicy miedzy formulami poprzedniej edycji i wczesniejszych (chodzi o sposob oddawania glosow?). Poki co jestem na wakaxjach i internet mam tylko w telefonie wiec nie moge przejrzec dokladnie odpowiednich tematow. Wracam 6 stycznia i wtedy bede gotowy do dzialania na pelnych obrotach, do tego czasu moge ewentualnie zamiescic daty.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
MARIO
Kadet
Posty: 1802
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 06:15
Lokalizacja: ..pierwszy z Brzegu

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: MARIO » 29 grudnia 2010, 11:43

W razie czego, służę pomocą rzymiemu ;)
..you got to lose, to know how to win..


Wróć do „Wsparcie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości