Sprawy organizacyjne

podforum organizacyjno - porządkowe
Awatar użytkownika
ann
Administrator
Posty: 8272
Rejestracja: 07 maja 2005, 17:36
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: ann » 27 grudnia 2011, 19:04

u mnie chyba też ok, tak na pierwszy rzut oka, bo generalnie to jeszcze się na tym administrowaniu nie znam:)
no i dziękuję za awans( społeczny;) ) :)
Jeśli ktoś w Krakowie zapyta się za 20 lat: kim była DeForge? Odpowiedź będzie tylko jedna: wielką zawodniczką!


https://www.youtube.com/watch?v=N7ABk7vDous

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 09 stycznia 2012, 20:11

Nie mam opcji tworzenia ogłoszeń a chciałbym takowe zrobić odnośnie Miss Basket 2011. Co prawda na początek planuję ankietę, żeby zobaczyć czy będzie jakiekolwiek zainteresowanie zabawą. Chyba, że ktoś umieści ogłoszenie za mnie.
ObrazekObrazek

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 10 stycznia 2012, 00:00

done ;)

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 16 stycznia 2012, 17:13

wynik ankiety czy organizwać missbasket czy nie zakończył się wynikiem 29:5 na 'tak'.

pozostawiam organizatorom - Rzymiemu, Mario i elenowi decyzję co z fantem ;)

Awatar użytkownika
elen
Kadet
Posty: 1461
Rejestracja: 23 stycznia 2006, 17:31
Lokalizacja: Gorzów - Miasto cudów nad Wartą
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: elen » 17 stycznia 2012, 13:22

Sama frekwencja głosowania nie jest porażająca. Do tego chyba nie było zbyt wielu wypowiedzi w stylu "tak, ja chętnie poprowadzę kampanię mojej faworytki". Ja jestem wiec raczej na nie
Obrazek

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 17 stycznia 2012, 13:54

Ja jestem na tak ale pod warunkiem, że np przez tydzień pojawi się co najmniej 10 kandydatek i kampanii na ich rzecz. W przeciwnym razie odwołamy zabawę. Taki zapis dodam ewentualnie do regulaminu.
ObrazekObrazek

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 17 stycznia 2012, 20:17

dla mnie sens tej zabawy już dawno się wypalił. dlatego już w zeszłym roku nie chciałem tego organizować. raz, że marna ilość kandydatek, dwa - jakieś niewytłumaczalne dla mnie "zastrzeganie", że nikt poza promotorem nie może umieszczać zdjęć itd... bez sensu. kiedyś kampanie tętniły życiem, bo każdy coś wrzucił, ludzie nawzajem komentowali, wyrażali uznanie. tego brakuje od paru edycji. oczywiście, jeżeli postanowicie panowie ruszyć z tematem - udział jako głosujący wezmę na pewno. pytanie, czy będzie na kogo głosować poza (obstawiam) jedną torunianką, krakowianką i gorzowianką...?

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 17 stycznia 2012, 20:43

Zapis o zakazie zastrzegania prawa do publikowania zdjęć w temacie kampanii również może się pojawić. Chyba się zagalopowałem z tymi 10 kandydatkami... W sumie 3 też by starczyły - jeśli ktoś oczywiście będzie aktywnie je promował. Wtedy też może być ciekawie. W każdym razie czekamy na głos od Maria.
ObrazekObrazek

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 17 stycznia 2012, 20:56

rzymi, proszę Cię... jakie "trzy wystarczy"? :shock: :roll:

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 17 stycznia 2012, 20:58

Patrząc z tej drugiej strony... Lepiej trzy niż żadna.... I wtedy tylko jedna możliwość głosu dla każdego.. Co byśmy wymyślili...
ObrazekObrazek

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 02 marca 2012, 20:48

poodklejałem w Aktualnościach tematy z cyklu "Co słychać...". wyjątkiem wątek o kadrze Polski. Za dużo tych tematów poprzyklejanych u góry forum było moim zdaniem (mecze w danej kolejce, transfery, euroliga, kadra). I nie było reguły w tym - jedne zespoły były podklejone u góry strony, inne - nie. bez sensu.

mam nadzieję, że obejdzie się bez linczu na mnie ;)

Awatar użytkownika
ann
Administrator
Posty: 8272
Rejestracja: 07 maja 2005, 17:36
Lokalizacja: Tarnów

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: ann » 06 marca 2012, 19:50

też sobie pozwolę coś zmienić, tzn. będą tematy zbiorcze do tych ostatnich kolejek RS.w niektórych założonych tematach nie ma żadnych dyskusji, lub są po 2-3 posty, dlatego uważam że nie ma sensu zakładać dla każdego spotkania osobnego wątku.

ale jeżeli któryś z moderatorów miałby ochotę zakładać dla każdego meczu osobny temat, to gorąco zachęcam:)
Jeśli ktoś w Krakowie zapyta się za 20 lat: kim była DeForge? Odpowiedź będzie tylko jedna: wielką zawodniczką!


https://www.youtube.com/watch?v=N7ABk7vDous

rzymi
Oldboy
Posty: 5103
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 18:20
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: rzymi » 08 marca 2012, 23:46

Drogi Simonie nie mogę tworzyć ogłoszeń globalnych - czy jest to brak takiej opcji w moim profilu, który możesz uzupełnić, czy po prostu moja nieumiejętność obchodzenia się z forum? :mrgreen:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Marco
Junior
Posty: 2575
Rejestracja: 22 października 2004, 17:01
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontaktowanie:

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Marco » 09 sierpnia 2012, 09:48

Ma ktoś jakiś kontakt z Viallosem, poza privem na tym forum?
Obrazek
Obrazek
WislaLive.pl

Kuba
Oldboy
Posty: 5443
Rejestracja: 07 czerwca 2004, 18:42
Lokalizacja: Polkowice

Re: Sprawy organizacyjne

Postautor: Kuba » 13 sierpnia 2012, 10:33

gg?


Wróć do „Wsparcie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości